Pět let na českém trhu: skupina T.E prodala byty za téměř 2 miliardy korun
Česká skupina T.E, od nynějška s novým jménem Realism, za pět let na tuzemském trhu uvedla do prodeje téměř 400 bytů. Aktuálně spravuje pozemky o rozloze 9 hektarů, které postupně promění v polyfunkční projekty s vysokou uměleckou a řemeslnou kvalitou. „Před pěti lety jsme začínali budovat naše portfolio s projekty čítajícími jednotky bytů. Od počátku bylo naším cílem odlišit se od běžné produkce, nenabízet nemovitost, ale domov. Vytvářet nápadité veřejné prostranství a domy, v nichž budou lidé žít se stejnou radostí, s jakou je my připravujeme. Dnes máme v přípravě více než 160 tisíc m2 podlažních ploch, do kterých plánujeme investovat téměř 10 miliard korun. Závazek inspirativní myšlenky, detailního rozpracování a pečlivé realizace si však v sobě neseme dál,“ říká majitel skupiny Realism Martin Hubinger. Že se to daří, potvrzuje nejen vysoký zájem o koupi bytů, ale rovněž respekt odborné veřejnosti. Projekty Truhlárna a Barrandovská zahrada získaly v roce 2018, respektive 2019 prestižní cenu „Best of Realty – Nejlepší z realit“, projekt Sakura byl v roce 2017 nominován mezi 6 finalistů světově největší architektonické soutěže WAN Awards a zařadil se také mezi 16 nejlepších rezidenčních staveb světa v mezinárodní soutěži World Architecture Festival.
Právě bytový dům Sakura, spolu s rezidencí Barrandovská zahrada v Praze a Milhouse v Brně, skupina Realism vloni úspěšně dokončila. Ve výstavbě je aktuálně projekt Bleriot v hlavním městě. Letos se společnost soustředí zejména na intenzivní přípravu rezidenčního komplexu Barrandez-vous a velkých polyfunkčních projektů – přeměnu bývalých papíren v pražské Bubenči, brownfieldu v Praze na Jarově a pozemku v brněnském Starém Lískovci. Několik set bytů by developer chtěl dát do prodeje už na konci letošního roku.
Realism: bydlení jako součást životního stylu
Při příležitosti pětiletého výročí skupina mění svůj název na Realism. Novou značkou chce zdůraznit své zaměření na projekty, jimiž klientům plní sny o kvalitním, originálním, a především osobitém bydlení. „Zaměřujeme se na projekty, jež vyhledávají lidé, kteří považují bydlení za důležitou součást své individuality. Věříme, že domov je masivní součástí životního prožitku. Hodně o nás vypovídá, vybíráme si jej podle toho, jaké hodnoty vyznáváme, s jakými postoji se ztotožňujeme. Realism se sloganem The Real Ism, tento přístup odráží už ve svém názvu. Klientům neprodáváme pouhý byt, ale životní styl s určitým názorem. Proto je každý náš projekt unikátní: má specifické, kreativně zpracované prvky s ohledem na genius loci místa, kde vzniká. Kombinace těchto faktorů tak vytváří jistý charakteristický a neopakovatelný souhrn vlastností, zkrátka onen jedinečný ,pravý -ismus‘, se kterým se dokážou zákazníci podle svého vnímání, individuálních potřeb a preferencí ztotožnit,“ vysvětluje Hubinger.
Majitel skupiny zdůrazňuje, že změnou názvu se pro stávající klienty ani pro obchodní partnery nic nemění: „Všechny závazky, dohody a dojednaná pravidla zůstávají stejné.“ Skupina Realism se doposud věnovala developmentu a výstavbě, přičemž nyní se její činnost nově rozšiřuje i na segment investic a asset managementu. Cílem je pokrývat všechna hlavní odvětví nemovitostního trhu a poskytovat tak kompletní servis – od investice přes přípravu projektu a řízení stavby až po následnou správu portfolia.